فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

بانه آنلاین مکانیست برای فروش اینترنتی کالاهای بانه.انواع کولرگازی ،ال ای دی و لوازم خانگی و آشپزخانه
فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

بانه آنلاین مکانیست برای فروش اینترنتی کالاهای بانه.انواع کولرگازی ،ال ای دی و لوازم خانگی و آشپزخانه

تلویزیون ال ای دی 55اینچ سه بعدی منحنی اسمارت ال جی55EC93000


خرید ال ای دی از بانه

تلویزیون ال ای دی 55اینچ سه بعدی منحنی اسمارت ال جی55EC93000 |

TV LED 3D Curved SMART LG 55EC930


 تلویزیون ال ای دی سه بعدی منحنی اسمارت ال جی55EC93000 از سری 9 تولیدات الجی با صفحه نمایش منحنی 55 اینج با کیفیت فول اچدی می باشد.الجی در ساخت این محصول از سیستم عامل WEBOS2.0 بهره گرفته تا کاربران همچنان با نهایت سادگی و لذت با آن به تماشای فیلم و انجام برنامه های مورد علاقه خود بپردازند.

کمپانی الجی نگاهی ویژه به طراحی C930 داشته و آنرا با نهایت ظرافت ،زیبایی و باریکی ساخته است.

ال‌جی در چند سال اخیر در کنار کیفیت محصولات ارائه شده در چرخه های مختلف تولیدی خود، توجهی دو چندان به زیبایی داشته است. شمار تلویزیون‌های هوشمند روز به روز بیشتر می‌شود و در این میان نبود سیستم عاملی یک پارچه موجب سرگردانی افراد شده است. هر تولید کننده راهکاری مخصوص به خود دارد و سعی در پیشرفت بیشتر و همین امر معمولا سبب شده است تا تلویزیون‌های هوشمند تبدیل به تلویزیون‌هایی پیچیده شوند و کار کردن با آن سخت به نظر برسد. به همین دلیل یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان صفحات نمایش تلاش دارد تا با به کار گیری روشی تازه در خط تولید تلویزیون‌های سال 2015 خود تلویزیون هوشمند را دوباره بیافریند و این بار ساده‌تر باشد.
این تلویزیون دارای سه درگاه USB و سه ورودی HDMI در کنار ورودی‌های کامپوزیت/کامپوننت است که به همراه درگاه LAN و خروجی‌های صدا رفته‌رفته در حال تبدیل شدن به اتفاقی کاملا عادی برای تلویزیون‌های هوشمند می‌شوند. مثل گذشته در سری 6 تلویزیون‌های ال‌جی شما از ریموت کنترل اصطلاحا جادویی ال‌جی بهره خواهید برد که امسال نیز دچار دگرگونی شده است و با حفظ خوش دستی خود کارآمد‌تر است.
این تلویزیون صدای قدرتمندی دارد که با استفاده از دو اسپیکر مجزا و بهره‌وری از سیستم انحصاری پردازش صدای ال‌جی (تنظیم شفافیت صدای انسان در محیط‌های شلوغ) صدایی شفاف‌تر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

خرید ال ای دی الجی الترا فورکای از بانه

  • دارای صفحه نمایش بزرگ منحنی با رزولوشن فول اچ دی
  • تکنولوژی کاهنده پیکسل و چهار رنگ پیکسل  
  • صفحه نمایش OLED نازک و قابل انعطاف
  • قابلیت سیاه کامل و رنگ پویا
  • سینمای سه بعدی
  • مجهز به تکنولوژی وای فای داخلی
  • دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • مجهز به سیستم عامل WebOS
  • دارای کنترل از راه دور جادویی

تلویزیون ال ای دی 55اینچ سه بعدی منحنی اسمارت ال جی55EC93000 |

TV LED 3D Curved SMART LG 55EC930

تلویزیون هوشمند ال جی EC930 دارای صفحه نمایش OLED می باشد. این تکنولوژی از فن آوری پلاسما و ال سی دی ، بسیار کیفیت بهتری دارد. صفحه نمایش OLED نازک، نرم و قابل انعطاف تر از انواع دیگر نمایشگر ها است. زمان پاسخ صفحه نمایش OLED بیش از یک هزار بار سریع تر از یک صفحه نمایش  LEDمی باشد. شما می توانید از صحنه هایی که دارای حرکت و اکشن هستند لذت ببرید، برای مثال، در برنامه های طبیعت، پخش ورزشی و یا فیلم از وضوح تصاویر می توانید لذت ببرید. شکل مقعر متناسب با دید طبیعی انسان بازتاب نور را محدود می کند.

صفحه نمایش منحنی تلویزیون هوشمند ال جی EC930 که با چشم انسان سازگار است، و شما فقط به نگاه کردن صفحه نمایش تلویزیون از یک زاویه محدود نیستید. در هر جای اتاق نشسته اید می توانید تجربه دیدن کنتراست فوق العاده و تولید رنگ عالی را حس کنید. همچنین این صفحه نمایش منحنی عمق بیشتری به تصویر می دهد و یک فرم 3D بسیار کم بدون عینک خاص را برای بیننده به ارمغان می اورد . به علاوه کمپانی ال جی یک زیر پیکسل سفید به رنگ اولیه سنتی قرمز، سبز و آبی تلویزیون هوشمند ES930 اضافه کرده است. این قابلیت امکان تولید رنگ برتر و افزایش روشنایی را فراهم می کند. همچنین شما می توانید با  تلویزیون OLED  ال جی ای سی 930 می توانید از هر آن چه که در حال مشاهده آن هستید یک سطح جدید کامل از تجربه دست پیدا کنید. در واقع تنها نور طبیعی می تواند با این مانیتور به رقابت بپردازند.

از آنجا که پیکسل در یک صفحه نمایش OLED به صورت جداگانه کنترل می شود، در آن رنگ سیاه به سیاه تبدیل می شود حتی در تصاویر پویا با رنگ بسیار نیز اینگونه است. با کنتراست و شارپ حتی در صحنه های تاریک هر جزئیات بر روی صفحه نمایش دارای وضوح بالا و قابل مشاهده می باشند.همچنین تکنولوژی کاهنده پیکسل صفحه نمایش تکنولوژی جدید است که با OLED تنها امکان پذیر است. هر پیکسل نور خود را که روشن و خاموش می شود به صورت جداگانه تغییر می دهد. این باعث می شود صفحه نمایش OLED به عمق در تصویر و تولید رنگ برتر دست یابد آن گونه که چشم شما تا به حال با یک صفحه نمایش تجربه نکرده است.

قابلیت های اسمارت ال جی EC930 Smart Features


شما می توانید به سرعت و به راحتی بین برنامه های زنده، خدمات، ویدئو و یا برنامه های با موسیقی، ورزش، اخبار و بازی به صورت رایگان جستجو کنید و آن ها را انتخاب کنید، LG فروشگاه هایپر مارکت کاربر پسند برای همه محتوا می باشد. از ویژگی های شبکه ی 55EC930 شامل پشتیبانی از جریان DLNA و همچنین وجود پلت فرم تلویزیون آنلاین هوشمند LG است. به علاوه شما می توانید به سایت ها و اپلیکیشن های معروفی همچون آمازون، Netfli, ، I Player بی بی سی، پخش ITV و یا 4OD دسترسی داشته باشید. با کمک تکنولوژی بیسیم EC930 می توانید فیلم ها را از رسانه های اجتماعی پخش کنید، همچنین از طریق ویژگی اشتراک گذاری هوشمند می توانید گوشی یا رایانه لوحی خود را به صورت بی سیم به تلویزیون وصل کنید.

   
سینمای سه بعدی تلویزیون ای سی 930 cinema 3D


صفحه نمایش OLED ال جی EC930 بهترین نقطه شروع برای یک تجربه تماشایی فیلم های سه بعدی است. شکل منحنی و کیفیت تصویر قابل انعطاف، تجربه مشاهده فوق العاده بدون عناصر مزاحم را برای شما فراهم می کند. حس عمیق و تصاویر زنده در سطح سینما 3D می تواند باعث شود که فراموش کنید که در اتاق نشیمن هستید. در حالت سه بعدی گرافیک در سراسر صفحه نمایش پخش خواهد شد و یک سیستم صدای فوق العاده اطراف شما را خواهد گرفت به طوری که شما تصور می کنید به یک دنیای کاملا متفاوت سفر کرده اید. علاوه بر این در به دلیل استفاده از تکنولوژی سه بعدی پسیو در این تلویزیون با کمک فیلتر پلاریزه در تصویر سه بعدی هیچ گونه تداخل را مشاهده نخواهید کرد.

شما می توانید در تصوایر سه بعدی پخش شده توسط این تلویزیون از روشنایی و رنگ های طبیعی لذت ببرید. علاوه بر این عینک های در نظر گرفته شده برای این تلویزیون نیز بدون باتری می باشند و هیچ تیره گی تصویر را ایجاد نمی کنند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. این تلویزیون همچنین دارای سیستم عامل WebOS می باشد که برای استفاده با کنترل از راه دور ژیروسکوپی بهینه شده است. هنگامی که شما بر روی دکمه اصلی کلیک کنید یک نوار با دارا بودن برنامه های مختلف ظاهر می شود. همچنین شما می توانید در سمت چپ به برنامه هایی که اخیرا استفاده کرده اید دسترسی داشته باشید و با سرعت بیشتری آنها را دریافت کنید. این پلت فرم نیز یک ویژگی بزرگ با توانایی انجام کار چند وظیفه ای واقعی است که کار شما را به مراتب راحتر می کند.

خرید کولرگازی از بانه

کنترل لمسی هوشمند و ریموت کنترل Smart touch & Remote control


همانطور که در بالا نیز اشاره شد برای کار با سیستم عامل این تلویزیون ریموت کنترل جادویی ارائه شده است تا شما بتوانید از تمام اماکانات ارائه شده توسط این تلویزیون به راحتی استفاده نمایید و بین بخش های مختلف تلویزیون بگردید. این ریموت کنترل دارای طراحی ارگونومیک می باشد و طوری طراحی شده است تا به راحتی بتوانید آن را راحت نگه دارید و اعمال مختلف را با آن انجام دهید. علاوه بر این برای همانگی با سیستم عامل این کنترل از راه دور دقت و سرعت خوبی را ارائه می دهد. بر روی این ریموت کنترل دکمه های سنتی دیده می شود و برای انجام کار های معمولی بر روی آن قرار گرفته است. در وسط کلید های ناوبری اسکرول تعبیه شده است و برای حرکت بین صفحات وب و منو ها کاربرد دارد.به علاوه شما می توانید با این کنترل از راه دور به جستجو در برنامه های تلویزیون هوشمند خود بپردازید و از عملکرد فوق العاده کنترل لذت ببرید. شما می توانید به بازی های آنلاین با استفاده از این ریموت کنترل جادویی بپردازید و از سرگرمی های بی نظیر حیرت زده شوید.

 

علاوه بر این کنترل لمسی که در زیر صفحه نمایش تلویزیون OLED ای سی 930 قرار دارد آن را در میان سایر مدل ها بر جسته کرده است. با استفاده از کنترل لمسی می توانید به راحتی تلویزیون را روشن / خاموش کنید ، ولوم را کنترل و کانالهای مختلف را انتخاب کنید. کنترل از راه دور در ال جی تی وی ای سی930 شامل دکمه های مربعی ارگونومیکی است که به شما امکان می دهد به راحتی به تمام محتوای تلویزیون و تنظیمات دسترسی داشته باشید.

 

کیفیت صدا SOUND QUALITY LG 55EC930    

LG گام های بلندی در بهبود عملکرد صوتی در تلویزیون های خود در این سال داشته است. تلویزیون منحنی EC930 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به نظر می رسد ال جی توانسه است به خوبی سیستم صوتی قدرتمندی را در بدنه باریک این تلویزیون جا دهد. در این تلویزیون از چهار بلندگوی 10 واتی استفاده شده است و دارای یک سیستم 2.1 کاناله می باشد. این سیستم صوتی به طور قابل توجهی موجب عملکرد صوتی عالی می شوند. همچنین پایه های این تلویزیون طوری طراحی شده است که موجب تقویت صدای تولید شده می شود. به همین دلیل در کل عملکرد صوتی و کیفیت صدای تولید شده توسط این تلویزیون کاملا راضی کننده می باشد و گفت و گو روشن و موسیقی عالی را برای شما پخش می نماید.


طراحی نازک میلیمتری design LG EC930

تلویزیون هوشمند ای سی 930 مجهز به صفحه نمایش منحنی می باشد. صفحه نمایش منحنی ظریف علاوه بر این که بر تصاویر اثر می گذارد باعث زیبایی نمای اتاق نیز می شود. همچنین این صفحه نمایش منحنی دارای ضخامت تنها 5 میلی متر می باشد و بطور قابل توجهی نازک تر از تلویزیون هایی که تا کنون وجود داشته اند ساخته شده است. یک محفظه ی کمی ضخیم تر به پشت شاسی چسبیده است که شامل پردازشگر ویدئو ها و پورت های اتصال است. یکی از مواردی که در طراحی این تلویزیون بسیار مورد توجه قرار گرفته است، یک طراحی شیک و زیبا و با کیفیت است که بسیار طرفداران این این تلویزیون را تحت تاثیر قرار داده است.

یک صفحه نمایش 55 اینچی همراه با پایه ی بسیار شیک محدب شکل و نقره ای رنگ، در نگاه اول بسیار خودنمایی می کند. اتصلات متعدد در این تلویزیون به تکمیل شدن طراحی این تلویزیون افزوده است. شما می توانید پورت های مفیدی مانند چهار پورت HDMIs V1.4 که در یک طرف لبه تعبیه شده است؛ همچنین سه پورت USB برای پخش فایل های چند رسانه ای و یا ضبط از تلویزیون مولتی مدیا تیونر HD، بسیار کارآمد می باشد. همچنین تلویزیون ال جی ای سی930 یک پورت RS-232 و مجهز به وای فای و اتصال به شبکه ی بی سیم است.


اطلاعاتی در مورد تصویر در تلویزیون ال جی image EC930

  • رزولوشن: 1920 , 1080
  • (OLED / LED / PLASMA): OLED منحنی
  • موتور ,D سه گانه: بله
  • رزولوشن Upscaling (پلاس / تک): بله
  • حالت تصویر: 8 حالت (رنگی / استاندارد / ECO / سینما / بازی / عکس / ISF E,pert1 / ISF E,pert2)
  • تصاویر جادویی III: بله
  • نسبت تصویر: 8 حالت (16:9، فقط اسکن، اصلی، کامل عریض، 4:3، 14:9، سینما زوم 1، زوم)
  • اسکن ساده (1:1 تطبیق پیکسل) % طول اسکن: ( HDMI/Component/RF) 1080i / 1080p / 720p
  • HEVC Codec: 2K/60p
  • H.264 Codec: 2K/60p
  • 24P سینمای واقعی: بله


نکاتی در مورد صدا تلویزیون ای سی 930 sound

  • مونو / استریو / دوگانه (MTS / SAP): بله
  • دیکودر دالبی دیجیتال: بله
  • دیکودر DTS: بله
  • سیستم بلندگو: 2 Ch سیستم بلندگو
  • خروجی صدا: 10W + 10W + 10W+10W (TBD)
  • SUBWOOFER: بله
  • apt-, codec: بله
  • همگام سازی خصوصی صدا: بله


اطلاعاتی در مورد تلویزیون هوشمند Smart-TV

  • WebOS/NetCast 4.5: WebOS
  • محتوای برتر: بله
  • HbbTV (v1.5): بله
  • کنترل از راه دور جادویی (B / in، آماده): بله
  • پردازنده دو هسته (گیگاهرتز): M14(2H)
  • RAM (GB): M14(2H)
  • مرورگر وب: بله
  • اسکایپ: آماده


مشخصات اشتراک گذاری هوشمند ای سی 930 Smart Share

  • کنترل از راه دور برای گوشی های هوشمند (برنامه برای کنترل از راه دور): بله
  • DLNA: بله
  • MHL: بله
  • Miracast ، به اشتراک گذاری صفحه نمایش: بله
  • صفحه نمایش 2nd: بله (TBD)
  • NFC: بله (TBD)
  • اینتل WIDI: بله
  • Wi-Fi داخلی: بله
  • Simplink: بله
  • وای فای مستقیم: بله
  • سرویس ابری LG : بله


مشخصات ورودی و خروجی Input and output

  • CI Slot: 1 (V)
  • HDMI 2.0: 3 (V)
  • RF In: بله (V)
  • HDMI 1.4: 4 (V) (ARC compatible , 1)
  • ورودی کامپوزیت (CVBS + صوتی):1 (V، )
  • ورودی کامپوننت (Y، PB، PR + صوتی):1 (V، )
  • اسکارت (کامل):1 (V، )
  • خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال): 1 (V)
  • شبکه: 1 (V)
  • خروجی هدفون: 1 (V)


سایر ویژگی های تلویزیون اسمارت ال جی Others EC930

  • EPG: بله
  • E-دستی: بله
  • تله تکست: 2000 صفحه
  • روشن / خاموش اتوماتیک: بله
  • بازی دو گانه : آماده 55ثز930
  • نوع سه بعدی: FPR
  • ضبط: هارد اکسترنال
  • حالت اکو Standby: 0,3W
  • اندازه VESA: LG OSW100
  • سایز تلویزیون بدون پایه: 80*715*1225 میلیمتر
  • سایز تلویزیون با پایه: 204*753*1225 میلیمتر


سیستم های ارسال sending System

  • زمینی: DVB-T2
  • کابل: DVB-C
  • CI+: بله
  • ULTRA HD: TBD


اقلام داخل باکس تلویزیون IN THE BO,

  • کنترل جادویی
  • 4 تا 6 عدد عینک سه بعدی
  • پایه تلویزیون
  • پیچ پایه
  • کابل
  • راهنمای سریع کاربران
  • دو عدد باتری AA

 

این محصول را همراه با گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.
برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

خرید ال ای دی الجی از بانه,خرید ال ای دی منحنی الجی از بانه,ال ای دی سه بعدی منحنی,ال ای دی الجی,ال ای دی سه بعدی الجی,فروشگاه ال ای دی بانه آنلاین,قیمت ال ای دی در بانه,خرید لوازم خانگی از بانه,ال ای دی سه بعدی الجی EC930,LG OLED TV 55EC930,خرید لوازم خانگی از بانه,بانه,بانه آنلاین,55EC930,مشخصات ال ای دی الجی,راهنمای خرید ال ای دی الجی از بانه,بازار بانه,اجناس بانه,خرید ال ای دی بانه در تهران,خرید از بانه,فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.