فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

بانه آنلاین مکانیست برای فروش اینترنتی کالاهای بانه.انواع کولرگازی ،ال ای دی و لوازم خانگی و آشپزخانه
فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

بانه آنلاین مکانیست برای فروش اینترنتی کالاهای بانه.انواع کولرگازی ،ال ای دی و لوازم خانگی و آشپزخانه

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اندرویدی فورکا اولترا اچ دی سونی 75X9400C


خرید ال ای دی فورکای از بانهتلویزیون ال ای دی سه بعدی اندرویدی فورکا اولترا اچ دی سونی 75X9400C|

TV LED 3D ANDROID 4K ULTRA HD SONY 75X9400C


ال ای دی سه بعدی اندرویدی فورکا سونی 75X9400C جدیدترین مدل تلویزیونهای سونی از سری 9 می باشد که در اواخر2015 روانه بازار کرده است.طراحی این سری با سری های قبل متفاوت است و از بلندگوهای باقدرت و کیفیت صدای بیشتری در  سمت چپ و راست استفاده کرده مکه بیشک بسیار جذاب و زیبا می باشد.

تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگ 75 اینچ با سیستم عامل آندروی وپردازشگر تصویر حرفه ای 4K Processor X1 و ارتقاء کیفیت تصاویر با موتور پردازشگر 4K X-Reality PRO می باشد که قابلیت پخش تصصاویر سه بعدی با کیفیت الترا اچدی را نیز دارد که یک تجربه بسیار متفاوت از هیجان را ارائه می دهد.

امکانات

-          کنتراست، رنگ و وضوح عالی­تر با پردازنده­ ی قدرتمند 4K Processor X1

-          ارتقاء کیفیت تصویر نزدیک به رزولوشن 4K، صرفنظر از منبع پخش با 4K X-Reality PRO

-          مشاهده­ ی رنگ­های بیشتر با نمایشگر TRILUMINOS

-          ایجاد تصاویر درخشان و واقعی بدون افت رنگ با تکنولوژی X-tended Dynamic Range Pro

-          کیفیت صدای غیر قابل تصور با رزولوشن بالا

-          تلویزیون اندرویدی سونی برای لذت نامحدود از محتواهای مختلف از اپلیکیشن­ها گرفته تا فیلم، بین دستگاه­ های مختلف اندرویدی

 

تلویزیون اندرویدی سونی، تصویر پایدار و صدای رزولوشن بالا برای تجربه ­ی عالی

فروشگاه ال ای دی بانه آنلاین 

فروشگاه بانه آنلاین

همراهی براویا با تلویزیون اندرویدی

ال ای دی سونی

تلویزیون‌های اندرویدی سونی دسترسی شما را به دنیای فیلم­ها، سریال­های تلویزیونی، موسیقی و اپلیکیشن­ها از طریق گوگل ­پلی برای داشتن ساعت­ها سرگرمی امکان­ پذیر می­ سازد. شما همچنین می­ توانید طیف وسیعی از دستگاه­ های اندرویدی را برای انتقال بی­واسطه و همسان­ سازی محتوای مورد پسندتان به هم متصل کنید.

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اندرویدی فورکا اولترا اچ دی سونی 75X9400C|

TV LED 3D ANDROID 4K ULTRA HD SONY 75X9400C

 

 یک تراشه که همه چیز را تغییر می­دهد

ال ای دی سه بعدی سونی

تراشه­ ی قدرتمند 4K Processor X1 سونی بطور خودکار وضوح، رنگ و کنتراست هر آنچه را که در حال دیدن آن هستید ارتقاء بخشیده و آنها را به رزولوشن 4K Ultra HD تبدیل می­کند. فقط با یک تراشه، همه­ ی صحنه­ ها با وضوحی زنده و واقعی ایجاد می­­ شوند.

خرید از بانه

بهترین وضوح، همه­ ی جزئیات نزدیک به واقعیت

ال ای دی الترا فورکای سونی

تکنولوژی پردازش تصویر 4Kی قدرتمند سونی، همه­ ی پیکسل­ ها را ارتقاء می­ دهد، بنابراین شما میتوانید از تمام سریال­ها و فیلم­های مورد علاقه­ یتان در رزولوشن 4K لذت ببرید. برای داشتن بهترین وضوح هر تصویری که مشاهده می­کنید، دیتابیسی از عناصر تصویری بررسی شده و بهترین عناصر با هر صحنه تطبیق داده می­شوند. انواع مختلف نویز از فیلم­ ها و برنامه­ های تلویزیونی با وضوح کامل حذف می­گردند.

خرید جهزیه از بانه

رنگ­هایی که زنده به نظر می­ آیند

نمایشگر TRILUMINOS سونی برای بازسازی تصاویر نزدیک به واقعیت با گاموت رنگ وسیعتر ارائه شده است. رنگ­های قرمز، سبز و آبی برای بازسازی بر روی صفحه­ ی نمایشگر بسیار بدنامند، اما تلویزیون براویای سونی رنگ­های قرمزی زنده و سبزها و آبی­ هایی طبیعی­گونه را برای ایجاد تصاویری واقعی ارائه می­ دهد.

 

بهترین کنتراست، ضبط همه­ ی جزئیات

معتبرترین فروشگاه ال ای دی بانه

تکنولوژی X-tended Dynamic Range PRO قدرت گرفته از پردازنده­ ی 4K Processor X1 محتوای 2K و 4K را ارتقاء می­بخشد. رنگ­های سیاه عمیق­تر و رنگ­های روشن درخشان­تر بازسازی شده و تن رنگ­های نرم بسیار طبیعی­تر شده در حالیکه الگوریتمی جدید و قدرتمند تن رنگ­های واقعی پوست را با تکنولوژی شناسایی چهره­ ی انسان بازسازی می­کند.

 

وضوح صدای مطلق با صدای تمام رِنج

کیفیت ال ای دی سونی

سونی تکنولوژی سیالات مغناطیسی ناسا را برای طراحی و ساخت اولین اسپیکرهای بدون تعدیل تمام رِنج وفق داده است. این اسپیکرها به طور قابل ملاحظه­ ای نویزهای ناخواسته و اعوجاج صدا را برای لذت بردن کامل شما از شفافیت صدا حذف می­کنند. طراحی بدون تعدیل، فشار صدای ناخواسته را حذف می­کند، بنابراین مصرف انرژی آن در مقایسه با اسپیکرهای تعدیل کننده­ ی رایج 35 درصد کاهش می­یابد.

این محصول را به همراه گارانتی با ازرانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

خرید ال ای دی از بانه,تلویزیون سه بعدی ,تلویزیون آندروید,خرید الترا فورکای از بانه,خرید از بانه,فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین,بانه,خرید ال ای دی سونی از بانه,خرید ال ای دی سونی 75x9400c  از بانه,الترا فورکای سونی,فروشگاه بانه,قیمت ال ای دی بانه,لیست قیمت محصولات خانه

بزرگترین فروشگاه اینترنتی بانه,خرید ال ای دی سونی از بانه,قیمت ال ای دی سونی در بانه,خرید جهزیه از بانه,خرید لوازم خانگی از بانه,قیمت محصولات خانگی بانه,ال ای دی بانه,سایت بانه,فروشگاه بانه آنلاین,بانه,خرید از بانه,ال ای دی سونی,ال ای دی آندرویدی,ال ای دی سه بعدی سونی,ال ای دی منخنی سونی,ال ای دی فورکای سونی,بهترین فروشگاه اینترنتی بانه,تلویزیون سه بعدی آندرویدی فورکا سونی,ال ای دی سونی 75x9400c,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.