فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

بانه آنلاین مکانیست برای فروش اینترنتی کالاهای بانه.انواع کولرگازی ،ال ای دی و لوازم خانگی و آشپزخانه
فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین(فروش ال ای دی،کولرگازی و لوازم خانگی)

بانه آنلاین مکانیست برای فروش اینترنتی کالاهای بانه.انواع کولرگازی ،ال ای دی و لوازم خانگی و آشپزخانه

ال ای دی 48 اینچ فول اچ دی اسمارت فیلیپس مدل 48PFK5500


ال ای دی 48 اینچ فول اچ دی اسمارت فیلیپس مدل 48PFK5500 | خرید تلویزیون از بانه

TV LED FULL HD SMART PHILIPS 48PFK5500

ال ای دی 48 اینچ فول اچ دی اسمارت فیلیپس مدل 48PFK5500  از مدلها ی جدید فیلیپس که در 2016 روانه ی بازار گردیده است.جنس بدنه و پایه های این مدل فلزی بوده و از استحکام زیادی برخوردار می باشند و طراحی بی نظیری را به این مدل فوق باریک بخشیده است.

پردازنده 2 هسته ای در کنار سیستم عامل محبوب آندروید سرعت فوق العاده ای برای پردازش تصویر و اجرای برنامه های مورد علاقه آندرویدی شما فراهم نموده و در یک زمان می توانید دو عمل را با این تلویزیون اجرا کنید برای مثال در حال دانلود کردن موزیک مورد علاقه تان به تماشای فیلم یا بازی بپردازید.

ویژگی های اصلی 

اندازه : 121 سانتی متر (48 ")

قابلیت : DVB-T / C / S / S2

دو هسته ای، 8 گیگابایت (uitbreidbaar)

FULL  HD LED TV 

سیستم عامل آندروید

قابلیت اتصال به اینترنت

ساخت لهستان

 
سری های 5500 فیلیپس با قابلیت پردازش سریع،ظاهر زیبا طراحی گردیده است. این تلویزیون علاوه بر ظاهر زیبا سرعت بالایی نیز دارد .تجربه عالی باسیستم عامل آندروید را  داشته باشید.خرید ال ای دی سمارت 48 فیلیپس از بانه
 
تلویزیون هوشمند
قابلیت اسمارت به این معنی که میتوانید بدون اتصالات زیاد به اینترنتی دسترسی داشته باشیدو  برنامه مورد علاقه خودرا تنها بایک  انتخاب در زندگ روزانه خود داشته باشید.این برنامه میتواند شامل  ویدئو ، موسیقی، و رسانه های اجتماعی ،بازی باشد که میتوانید به صورت آسان ترین راه با دسترسی به اینترنت داشته باشید. بانه کالا.
با تلویزیون های هوشمند آندروید شما می توانید از یک پردازنده سریع و رابط کاربری لذت ببرید.میتوانید به برنامه های گوگل ™، Netflix  و یک مرورگر وبو بازی ... دسترسی داشته باشید.
 
نرم افزار میکرو تیره برای کنتراست باور نکردنی 
 
میکرو تیره طرفدار بهینه سازی کنتراست.تلویزیون خود را بر اساس شرایط نور در محیط مورد نظر خود قرار دهید. یک حسگر نور و نرم افزار ویژه تجزیه و تحلیل تصویر در 6400 مناطق مختلف به طوری که شما کنتراست باور نکردنی و کیفیت تصویر را برای یک تصویر واقعی در روز یا شب تجربه کنید.
 
200 هرتز PMR برای وضوح تصاویر
 نرخ حرکت مهمترین عامل برای انتخاب یک تلویزیون ا ست.این دستگاه دارای نرخ حرکت 200 هرتز است. با فن آوری تکنیک های پردازش فیلیپس بهبود کیفیت هر فریم تصویرو ویدیو های به صورت قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده است.بنابراین شما میتوانید نهایت تجربه وضوح و زیبایی تصاویر متحرک در این نمایشگر را مشاهده نمایید.خرید جهزیه از بانه 
 
پردازنده های دو هسته ای با سیستم عامل آندروید برای عملکرد عالی
عملکردی قدرتمند و قوی با سیستم عامل آندروید ارایه شده است.راه اندازی برنامه ها و پخش فیلم ها بسیار با سرعت بالا انجام میشود .
 
قابلیت Google Cast  بازیابی تمام تلویزیون های هوشمند خود
Google Cast، همان فناوری به کار برده شده در Chromecast، به شما امکان می‌دهد موسیقی دلخواهتان را از دستگاه همراهتان در بلندگو پخش کنید. برای کنترل مستقیم موسیقی از برنامه‌هایی که از قبل می‌شناسید و دوست دارید، تنها کافی است از رایانه‌های لوحی و تلفن‌های هوشمند Android‏، iPhone®‎،‏ iPad®‎،‏ Mac®‎،‏ Windows®‎ و Chromebook استفاده کنید.با گوشی های هوشمند خودمیتوانید از قابلت  Google Cast  یه راحتی استفاده کنید.این قابلیت به شما اجازه میدهد تا نمایش وب سایت ها، محتویات و برنامه های کاربردی، را که با گوشی مشاهده میکنید بتوانید تنها آن را با فشار یک دکمه بر روی تلویزیون خود قرار بدهید. فروشگاه بانه آنلاین
 
GOOGLE PLAY
google play store دارای یک کاتالوگ غنی از بازی های با کیفیت بالا برای تمام سنین است.شما به راحتی می توانید  با یک کنترل کننده بازی USB لذت ببرید.
 
به اشتراک گذاشتن موسیقی مورد علاقه خود را از طریق تلویزیون
همه موسیقی مورد علاقه ذخیره شده در گوشی خود را، با گوش دادن بهوسیله بلندگوهای قدرتمند از تلویزیون امکان پذیر است. ارتباط با Spotify بر روی گوشی شما به عنوان یک کنترل از راه دور می توانید به سادگی  همه چی را گوش کنید. بدون کابل، بدون هیچ زحمتی ... فقط لذت ببرید.
اقلام داخل کارتن 

  کنترل از راه دور

  2 عدد باطری AAA

  سیم برق

  راهنمای شروع سریع

  پا لبه ایستاده

  بروشورحقوقی و ایمنی

  راهنمای کاربری

  بروشور گارانتی

این محصول را به همراه گارانتی با ازرانترین قینت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.